אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    החלפת שמשות לשופל

    המחפרון, המכונה גם מעמיס דו-כפי , ומוכר יותר בשמו הפשוט – "שופל" או "טרקטור", הינו כלי צמ"ה שכולל יעה קדמי ועוד מחפר קטן בירכתיים, שהם מותקנים על גביו של מרכב טרקטור ייעודי. יחסית לשאר כלי צמ"ה אחרים, כמו דחפורים או מחפרים, המחפרונים קטנים לעומתם, הקומפקטיות הזו, יחד עם מגוון הפעולות שהמחפרונים יכולים לבצע, הפך אותם לכלי הצמ"ה השימושיים והנפוצים ביותר באתרי בנייה, בתחזוקה שוטפת של כבישים במיזמי הנדסה עירוניים ובתשתיות אורבניות.

    כמו כל כלי רכב, גם השופל דורש תחזוקה שוטפת, ובייחוד בעת תקלה כמו ניפוץ שמשה וכדומה.

    מי מטפל בשופל התקול?

    לא בכל מוסך ולא כל זגג רכב ידע לטפל בשופל התקול. חלקי החילוף המיוחדים לצד האומנות הנדרשת בכלים מעין אלו, אינם מצויים אצל כל זגג רגיל. לשם כך יש להגיע אל החברה המתמחה בתחום הספציפי של כלים כבדים באופן מיוחד. ואכן, ישנה חברה כזו! חברת ברוך ובניו מציעה – בין שאר השירותים שלה, גם החלפת שמשות לשופל. חברת ברוך ובניו מבצעים את המלאכה במהירות ועל הצד הטוב ביותר.

    מספר עובדות על חברת ברוך ובניו:

    • חברת ברוך ובניו הינה חברה ותיקה, היא קיימת בשוק משנת 1958 כלומר כמעט 60 שנה! זה אומר – כי לאחר כל כך הרבה שנים בשוק, היא ודאי מסוגלת להתגבר בקלות על כל בעיה או תקלה.
    • חברת ברוך ובניו מחזיקה ברשותה מלאי ענק של חלקי חילוף ושמשות לשופלים ושאר רכבים כבדים. הם מכסים עד 30.000 דגמים של רכבים כבדים הקיימים בישראל.
    • לברוך ובניו 2 סניפים בארץ וצי גדול של צוות מורחב המציע את שירותי הזגגות בכל מקום בה נדרשת החלפת שמשות לשופל.

    אם גם אתם נזקקים לשירות מעין זה, מהרו ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

    החלפת שמשות לשופל

    אין ילד ישראלי שלא מכיר את השופל, הטרקטור שעוזר לנו להעביר אפר ואדמה מנקודה אחת לאחרת כמו גם לבצע הובלות בשטח העבודה. שופל הוא כלי עבודה כל כך פופולארי, עד שאנחנו כבר מכירים אותו יותר משישים שנה, בשנת 1953 המצאה 'המחפרון', על ידי חברה בריטית ומאז, הוא הפך לחלק מהנוף הישראלי לכל דבר ועניין. החלפת שמשות לשופל זו עבודה מאתגרת. ראשית, משום שאנחנו מבצעים את העבודה בשטח. הרי שופל הוא לא כלי רכב אותו אפשר להעביר למוסך במהירות ולכן, אנחנו צריכים לבצע את העבודה בשטח. תוסיפו על כך את העובדה כי אין הרבה אנשי מקצוע אשר יודעים לתת מענה מקצועי בתהליך של החלפת שמשות לשופל וקיבלתם את התוצאה הבאה, לצערנו לא מעט בעלי מקצוע לא יודעים למי לפנות אם הם נתקלים בקושי או בעיה. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולעזור לכם לבחור נכון ברגע האמת.

    כמה מילים על תהליך החלפת שמשות לשופל

    מצד אחד, זכוכית היא חומר שביר אשר עלול להתנפץ במהירות. מהצד השני, אין לנו חלופה טובה יותר אשר תאפשר לנהג לזכות בשדה ראיה רחב ולבצע את העבודה בלי לעשות נזק. בדיוק כאן הטכנולוגיה נכנסת בשביל לעזור לנו. שכן היום, החלפת שמשות לשופל היא ממש לא רק עבודה טכנית. אלא, אנחנו תמיד צריכים לחשוב על טובתו של הלקוח ולהבין, איזו שמשה תעניק את המענה המתאים ביותר בסיטואציה הזו. מיותר לציין כי תמיד נציע לרכוש שמשה במחיר גבוה יותר אמנם, אבל כזו שהאיכות שלה תשפיע על אופי העבודה לאורך שנים. היום, שמשות מתקדמות משמשות בתור מבודד רעשים מצויין, הן נחשבות עמידות, חסינות וכן הלאה.

    לאחר דין ודברים עם הלקוח, אנחנו נבצע את העבודה ונחליף את השמשה בזהירות, כדי לא להסב נזק לכלי הרכב חלילה.

    כמה מילים על החברה ועל הניסיון שלנו

    היום לחברת 'ברוך ובניו זגגות טרקטורים', יש שני סניפים פעילים אשר מעניקים מענה מקצועי בכל רחבי הארץ. אבל אנחנו לא שוכחים כי החברה נוסדה בשנת 1958 וכבר יותר משישים שנה מעניקה מענה מקצועי לעובדים רבים בכל רחבי הארץ. לפרטים, אנחנו כאן.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שירותים נוספים

      החלפת שמשות למחפרון

      השמשה של המחפרון, מטבע הדברים חשופה לפגיעות בגלל סביבת העבודה...

      קראו עוד

      החלפת שמשות לבובקט

      כבר שנים רבות הבובקט הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר...

      קראו עוד

      החלפת שמשות לבאגר

      הבאגר שהוא בעצם המחפר שמוכר יותר בשמו האירופאי – "באגר"...

      קראו עוד