אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    החלפת שמשות למנוף – ברוך ובניו

    המנוף, הינו כלי מרכזי ביותר כאשר מדובר בבניה לגובה. המנוף הינו כלי מתוחכם כאשר הזרוע הארוכה שלו מכפילה כוח ומשנעת משאות כבדים ממקום למקום.

    המנוף, כמו כל כלי הנמצא בשימוש, נוטה להתקלקל או להיפגע מידי פעם אך בניגוד לשאר כלי הרכב שם הכתובת בכל מקרה של תקלה ידועה, כאשר מדובר במנוף, העניין שונה. אין הרבה בתי עסק המציעים שרות לכלים מעין אלו. כך שכאשר ישנה תקלה במנוף או כאשר נדרשת החלפת שמשות למנוף – הבעיה די מורכבת.

    חברת ברוך ובניו לשירותכם

    חברת ברוך ובניו זיהתה זה מכבר את הצורך במתן מענה לבעיות בכלים כבדים ובייחוד כאשר עולה צורך בהחלפת שמשות בכלים כבדים כמו בטרקטורים, מחפרים, מנופים ועוד. על כן, היא מחזיקה ברשותה מלאי ענק של ציוד ושמשות המכסות כ – 30.000 דגמים שונים של כלים כבדים הקיימים בישראל. ומסיבה זו היא הפכה להיות הכתובת של כלי הרכב הכבדים בישראל הזקוקים להחלפת השמשות וחידושן.

    קצת היסטוריה…

    חברת ברוך ובניו הוקמה לפני כמעט 60 שנה! ברוך קפילוטו הקים אותה בשנת 1958 וכיום מנהל אותה יחד עם בניו ביד רמה לשביעות רצונם של מעגל הלקוחות שלהם.

    כיום קיימים 2 סניפים בארץ המציעים את שירותיהם המעולים ללקוחות כאשר צי גדול של רכבי שירות יוצאים לטפל בשמשות השבורות של הכלים הכבדים.

    השרות המהיר והאדיב של ברוך ובניו מדברים בעד עצמם ומעגל הלקוחות שלהם ההולך וגדל משנה לשנה, מעיד על כך כאלף עדים.

    אז אם גם אתם מחזיקים ברשותכם ציוד כבד – זכרו את הכתובת ואף שמרו את מספר הטלפון בין אנשי הקשר שלכם. כי כאשר תזדקקו לשירות של החלפת שמשות למנוף או לטרקטור, לא תצטרכו להתחיל בחיפושים מתסכלים.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      מאמרים נוספים

      שמשה למחפרון מגנה על הנהג

      חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה...

      קראו עוד

      איך מחליפים שמשה לטרקטור?

      החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד