אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    החלפת שמשות לבובקט

    כבר שנים רבות הבובקט הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר בניה. הרכב רכבי הצמ"ה שלך וודאי נהיה משירותיו של רכב זה, אך לעיתים הוא זקוק לתיקונים שונים כמו לדוגמה החלפת שמשות לבובקט. תיקון מסוג זה אינו נפוץ במוסכים ברחבי בארץ, ויותר מכך – רובם לא עוסקים בתיקון מכונות כבדות. אלה שאומרים כי הם עוסקים בתחום יכולים לעיתים לעשות טעויות עקב חוסר ניסיון בתחום. כאשר מדובר במכונות העובדות באתרי בניה וזקוקות להגנה מרבית – יש להקפיד על נהלי בטיחות מחמירים הן מצד העובד והן מצד המעביד. אחריותך בתור בעל העסק להעניק לעובדים את הציוד הממוגן והבטוח ביותר , לכן את תיקון הרכבים עליך להשאיר בידי מקצוענים מנוסים.

    שירות החלפת שמשות לבובקט ברחבי הארץ

    אם הגעת לכאן סימן שכלי העבודה שלך נפגע ואתה רוצה להחזיר אותו במהירות האפשרות לפעולה. כל יום שהוא עומד ללא פעולה גורמת לך להפסד ועיכוב העבודה. ברגע שיש נזק לאחד הרכבים באתר – אתה מוזמן לפנות אלינו בהקדם. החל משנת 1958 חברת ברוך ובניו נותנת שירותי תיקון מקצועיים בכל רחבי הארץ למגוון עצום של כלי רכב כבדים הנפוצים בישראל. אנו נגיע עד אליך ונבצע את התיקון ביעילות ומהירות כך שלא תצטרך להפסיד עוד שעות עבודה יקרות. אנו מחזיקים בחלקי חילוף עבור 30,000 כלים שונים כך שתקבל את המענה הדרוש לכל כלי רכב שיש ברשותך.

    ברוך ובניו – החלפת שמשות בכך רחבי הארץ

    שופלים, טרקטורים חקלאיים, מלגזות או מכבשים – בכל אלה אנחנו מטפלים. בשירות אישי ויחס חם אנחנו נחזיר את הכלים שלך לקדמותם כך שתוכל להתקדם באופן יעיל ובטיחותי עם שארית העבודה. אנו עובדים עם כל חברות הביטוח בארץ, כך שהתיקון יהיה מקצועי וזריז מצד אחד ובמחיר משתלם מצד שני.

    צור איתנו קשר ותשאיר את זגגות הרכב למומחים שלנו.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      החלפת שמשה לטרקטור

      שירותים נוספים

      החלפת שמשות לשופל

      המחפרון, המכונה גם מעמיס דו-כפי , ומוכר יותר בשמו הפשוט...

      קראו עוד

      החלפת שמשות למחפרון

      השמשה של המחפרון, מטבע הדברים חשופה לפגיעות בגלל סביבת העבודה...

      קראו עוד

      החלפת שמשות לבאגר

      הבאגר שהוא בעצם המחפר שמוכר יותר בשמו האירופאי – "באגר"...

      קראו עוד