אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    זכוכיות מנופים

    החלפה של זכוכיות מנופים באופן מקצועי ויעיל יכולה להתבצע רק על ידי חברת ברוך ובניו. חברתנו הוקמה בשנת 1958 על ידי ברוך קפילוטו כעסק משפחתי חם אדיב ומקצועי, וכיום כוללת שני סניפים וצי ניידות שירות אשר נותנות מענה מקצועי בשטח לכל הכלים בהם התגלה שבר בשמשה.

    מתקנים זכוכיות מנופים בשטח

    בכל מקרה בו אתם מגלים כי זכוכיות מנופים שבורות, אתם חייבים לעצור את עבודתכם על המנוף על מנת שלא לחרוג מכללי הבטיחות. עבודה על מנוף בשעה שהשמשות שלו סדוקות או שבורות יכולה להיות מסוכנת, הן לנהג והן לכל הסביבה שלו. על מנת שתוכלו לחזור במהרה אל עבודתכם, צרו קשר בהקדם עם חברה אשר מתמחה בתחום הזגגות לכלי צמ"ה, אשר תגיע למקום בו אירעה התקלה ויבצעו את התיקונים הנדרשים בכדי לאפשר לכם לחזור לעבודה.

    המנופים לרוב גדולים ומסורבלים להעברה. על כן חשוב לוודא כי חברת הזגגות אליה אתם פונים יכולה להגיע לשטח על מנת לתקן את הליקויים שנוצרו. חברתנו מחזיקה מלאי של שמשות אשר יכולות להתאים לכלי רכב מיוחדים שונים, זאת בנוסף לצי ניידות שירות אשר ערוכות להגיע לכל מקום בארץ, מן הצפון ועד לדרום, ולבצע את החלפת הזכוכיות הנדרשות. העבודה בשטח כוללת אתגרים רבים, על כן ברוך ובניו מקפידים על הענקת הכשרה יסודית לכל צוות העובדים, על מנת שיוכלו לתפקד בצורה היעילה והמקצועית ביותר בשטח עצמו ולספק בעבורכם את השירות האיכותי ביותר.

    שירות זגגות מקצועי לכלי צמ"ה

    חברת ברוך ובניו מעניקים שירות של תיקון והחלפת שמשות וזגוגיות למגוון רחב של כלי צמ"ה. זאת לרבות מנופים, טרקטורים, מחפרונים, שופלים, באגרים, בובקט ועוד. חברתנו מחזיקה במלאי הגדול בארץ של שמשות, זאת על מנת שנוכל לתת את המענה המהיר והיעיל ביותר עבוד כל צרכי הזגגות שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולגלות עוד על מגוון הפרויקטים בהם עסקנו במהלך השנים. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקצועי ומדויק עבור כל שאלה שתתעורר בנושא.

    זכוכיות מנופים

    קשה לדמיין את העידן המודרני בלי אותם כלי רכב כבדים המאפשרים לנו לבצע פעולות שנדמו כמו דמיון פרוע עד לפני מאתיים ושלוש מאות שנים. המנוף, הוא הכלי שאיפשר לנו לבנות בניינים גדולים ולבצע פעולות הנדסיות יוצאות דופן בהצלחה. אבל, כדי שהכלי ימשיך לעבוד ללא דופי, אנחנו צריכים כמובן להקפיד ולצייד אותו עם זכוכיות מנופים ראויות. במאמר הבא נדבר קצת על בחירה נכונה של זכוכיות מנופים. נסביר מה אנחנו צריכים לבדוק עם בחירה של מוצר כזה או אחר ואיך הטכנולוגיה משפיעה על העבודה שלנו ועוזרת לנו להתפתח בכל יום מחדש.

    מה התפקיד של זכוכיות מנופים

    בראש ובראשונה, זכוכיות מנופים מאפשרות לנהגים ולבעלי המקצוע, לראות מה הם עושים, בלי שישארו חשופים לרוח, לחול ולאבק. היום, אין לנו באמת חלופה טובה יותר לזכוכית ולכן, היא עדיין משרת אותנו נאמנה לאורך הרבה מאוד שנים. כמובן, הטכנולוגיה שיפרה את האיכות של השמשות בשנים האחרונות ולכן, אנחנו מחפשים לא סתם זכוכיות מנופים, אלא כאלו שפותחו ועובדו כך שיעניקו לנו יתרונות נוספים:

    1. היום, אפשר לבחור בשמשות אשר יודעות לסנן רעש: לכך יש שני יתרונות משמעותיים. הראשון, באופן הזה אנחנו שומרים על בריאותו של העובד ועל איכות השמיעה שלו לאורך הזמן. כך אנחנו זוכים להמשיך ולהעסיק עובדים מיומנים בלי שאלו ישחקו מעודף עבודה. בנוסף, הדבר מאפשר לעובדים האחרים לתקשר אלו עם אלו בלי בעיה, תוך כדי עבודה.
    2. זכוכית איכותית יכולה לעמוד בפני שינויי מזג האוויר והמצב בשטח: כמובן, אתר בניה הוא לא שטח סטרילי. בדרך כלל, הזכוכית נפגעת מחול ואבק, נתזי אבנים ומה לא. זכוכיות מנופים חייבות להישאר עמידות בפני כל אלו, הרי אחרת, נמצא את עצמנו עורכים תיקונים כמעט בכל יום מחדש.

    נותנים לכם שירות בכל מקום ברחבי הארץ

    חברת 'ברוך ובניו זגגות טרקטורים', מבצעת החלפה של זכוכיות מנופים בכל מקום ברחבי ישראל. אנחנו מחזיקים בשני סניפים, על מנת שנוכל להגיע אליכם במהירות וללא שהיות. צוות העובדים שלנו הוא צוות מיומן ומקצועי, אשר לומד בכל יום מחדש לבצע את העבודה בצורה טובה ומקצועית יותר ויותר. לפרטים, צרו עימנו קשר עכשיו.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      מאמרים נוספים

      שמשה למחפרון מגנה על הנהג

      חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה...

      קראו עוד

      איך מחליפים שמשה לטרקטור?

      החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד