אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    החלפת שמשות לבאגר – ברוך ובניו

    הבאגר שהוא בעצם המחפר שמוכר יותר בשמו האירופאי – "באגר" הינו כלי רכב הקיים בכמה גדלים כאשר מטרות השימוש בו שונות ומגוונות החל מכריית בורות רחוב קטנים לצורך תיקוני תשתיות או שיפוצים וכלה במחפרים המיועדים לחפירה במכרות ענק. הבאגר מטבע הדברים חשוף לפגיעה היות והוא נמצא בחברת כלים כבדים ואבנים, כך שהשמשה העשויה כמובן מחומר שביר, עשויה להתנפץ או להיסדק ובמקרה שכזה יש לתקנה או להחליפה באחרת.

    איפה נמצא החלפת שמשות לבאגר?

    כאשר נדרשת החלפת השמשה לבאגר, לא נוכל לפנות אל זגג רגיל. הבאגר דורש מומחיות אחרת לגמרי ומובן שגם ציוד ייעודי וייחודי יחד עם התאמה מושלמת של השמשה. כאשר מזלזלים בעבודה הנדרשת ולא מבצעים אותה במקום הנכון – או אז התיקון לא יהיה מושלם והעבודה לא תהיה יעילה.

    חברת ברוך ובניו מציעה החלפת שמשות לבאגר

    ישנה חברה ותיקה מאוד בישראל שהוקמה לפני עשרות שנים (היא הוקמה בשנת 1958 – כלומר לפני מעל ל – 55 שנה!) על ידי ברוך קפילוטו, אשר במהלך שנות קיומה הספיקה לצבור הרבה מאוד ניסיון לצד מקצועיות רבה שנרכשה במהלך השנים הללו ויחד עם בניו מציע ברוך ללקוחותיו 'הכבדים' – כלומר – אלו שברשותם כלים כבדים כמו טרקטורים, מחפרים שונים מנופים ועוד, שרות של החלפת שמשות. מובן שלשם כך מחזיקים בסניפי ברוך ובניו מלאי עצום של שמשות וחלקי חילוף למגוון גדול של דגמי המחפרים למיניהם כאשר רכבי השרות הרבים שברשותם מבצעים את התיקונים הנדרשים ביעילות מקצועית מרבית.

    אז זכרו, בכל מקרה של פגיעה בשמשת הבאגר, יש אל מי לפנות. חברת ברוך ובניו מגיעה במהירות ופותרת כל תקלה ביעילות רבה. לכן – אל תהססו! בכל מקרה של שבר או פגיעה בשמשות הבאגר, פנו מיד אל חברת ברוך ובניו והבעיה תיפתר מיד.

    החלפת שמשות לבאגר

    באגר או בשמו השני, 'מחפר', משמש אותנו לעבודות חפירה בעיקר בתחום הבניה. עבור מי שעוסקים בתחום, קיימת ההבנה כי מדובר על כלי עבודה יעיל ואפקטיבי מצד אחד, אבל גם כזה שיכול להפוך לסכנה ממשית במידה ולא מפעילים אותו נכון ובמקרים בהם לא עובדים איתו כמו שצריך. העבודה שלנו, בתהליך של החלפת שמשות לבאגר, היא לקחת את כל המשתנים בחשבון ולעשות מה שאפשר כדי להגן על הנהג העתידי של הבאגר וכדי להבטיח כי העבודה תיעשה במהירות ועל הצד הטוב ביותר. אם אתם רוצים לשמוע עוד על תהליך העבודה שלנו, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא עכשיו.

    מה אנחנו צריכים לדעת על החלפת שמשות לבאגר

    קודם כל, הרי אנחנו צריכים להבין מה המטרות שלנו בבחירה של השמשה המתאימה לבאגר:

    1. אנחנו רוצים להבטיח לנהג שטח ראיה רחב ומשמעותי: לכן, אנחנו נרצה בדרך כלל לבחור בשמשה איכותית וכזו שלא מלכלכת בקלות, שכן כמו שכולנו יודעים, באגר נמצא בסביבה מלאה בחול ואבק.
    2. חשוב להבטיח כי השמשה תוכל לעמוד בעומסים שונים לאורך תהליך העבודה: הרבה פעמים נמליץ על החלפת שמשות לבאגר מאיכות טובה יותר, כדי לאפשר לנהג ליהנות מבידוד רעשים מסוים, כדי להבטיח כי הזכוכית תצליח להחזיק מעמד גם אם יהיו נתזי אבנים שיפגעו בשמשות וכן הלאה.
    3. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שהעבודה תהיה עדינה ומדויקת: כמו שאתם יודעים וודאי, כל יציאה לשטח לעבודה, דורשת מכל הנוגעים בדבר לשמור על מידה של מקצועיות ולהבטיח כי כולם יעמדו בהצלחה בלוח הזמנים הקפדני. כל עוד אנחנו, אנשי המקצוע, לא נדע להחליף שמשות לבאגר בכל תא שטח, הרי שלא נוכל לעזור לכם לסיים את העבודה שלכם כמו שצריך. לכן, אנחנו שמים על כך דגש משמעותי בכל יום מחדש.

    התפקיד שלנו זה להיות שם עבורכם

    לחברת 'ברוך ובניו זגגות טרקטורים', יש הרבה מאוד ניסיון. כמה אתם שואלים? אנחנו פעילים כבר משנת 1958, במילים אחרות, אנחנו מדברים על שישים שנות פעילות ענפה. זו מאפשרת לנו לספק לקהל הלקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר בכל יום מחדש. אם אתם רוצים להזמין שירות, אנחנו נשמח לסייע לכם עוד היום.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      מאמרים נוספים

      שמשה למחפרון מגנה על הנהג

      חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה...

      קראו עוד

      איך מחליפים שמשה לטרקטור?

      החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד