אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    שמשה למחפרון מגנה על הנהג

    חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה של תקלה, סדק או שבר. זכרו כי המשך עבודה במחפרון אשר לו שמשה שבורה אינה בטיחותית ואינה מומלצת כלל. כמו בכל כלי רכב אחר, על הנהג להיות מרוכז במאת האחוזים בנהיגה ובעבודה עצמה. אך בשעה שהשמשה שבורה או סדוקה, הדבר עלול לפגוע בכושר הריכוז ובשדה הראייה של הנהג. דבר זה יכול לעלות את הסיכון לתאונות וגרימת נזקים שונים הן למחפרון עצמו והן לסביבת העבודה והאנשים הנמצאים בה.

    המחפרון הוא למעשה כלי צמ"ה אשר כולל יעה קדמי וזרוע חפירה אחורית אשר מותקנים על טרקטור שהותאם למטרה זו. המחפרונים לרוב אינם גדולים במיוחד, זאת בשילוב מגוון הפונקציות אשר הם יכולים לבצע הופך אותם לבחירה אהודה במיוחד בקרב רבים. המחפרון נמצא בשימוש במצבים שונים, בנייה, הריסות קטנות, העברת חומרי בניה ומשאות שונים ממרום למקום, חפירת חורים ובורות, שבירת אספל ועוד.. השימושים הרבים של המחפרון הפכו אותו לבחירה מועדפת בכל רחבי תחום ההנדסה האזרחית.

    אך חשוב לזכור כי במהלך עבודתו, המחפרון חשוף לפגיעות מאבנים, סלעים, אספלט ועוד. על כן, שמשה למחפרון חייבת להיות מיוצרת תחת התנאים המחמירים ביותר. זאת על מנת שתוכל להגן על הנהג מפני עצמים זרים אשר עלולים לפגוע בו, וכמובן תנאי מזג האוויר השוררים מחוץ לקבינה.

    חוזרים במהירות לעבודה

    זכוכית שבורה בשמשת המחפרון דינה כזכוכית שבורה במשקפיים. היא לא תאפשר לנהג להיות מרוכז בעבודתו ותפגע ברמת הבטיחות הנדרשת לשם קיומה של עבודה תקינה. חברת ברוך ובניו יעמוד לשירותכם בכל מקרה של פגיעה בשמשות. אנו מובילים את תחום זגגות כלי הצמ"ה עוד משנת 1958 ונשמח לעמוד גם לשירותכם. חברתנו מחזיקה במלאי השמשות הגדול בישראל וניידות שירות רבות אשר יגיעו לשטח ויבצע את התיקונים הנחוצים על מנת שאתם תוכלו לחזור אל עבודתכם במהירות וללא עיכובים נוספים בלוח הזמנים שלכם.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      תשובה1

      תשובה2

      מאמרים נוספים

      איך מחליפים שמשה לטרקטור?

      החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד

      זכוכיות מנופים

      החלפה של זכוכיות מנופים באופן מקצועי ויעיל יכולה להתבצע רק...

      קראו עוד