אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    זגגות לטרקטורים – שומרים על הטרקטור ושומרים עליכם

    חברת ברוך ובניו מתמחים בשירותי זגגות לטרקטורים, מנופים, שופלים, באגרים ועוד. אנו למעשה החברה המובילה בישראל בתחום זגגות כלי הצמ"ה השונים. חברתנו מחזיקה צי של ניידות שירות אשר מוכנות ומזומנות להעניק לכם שירות בשטח בכל מקרה של תקלה או שבר שמתגלה בשמשות הכלים החשובים הללו. אנו מקפידים על הענקת הכשרה מקצועית ויסודית לכלל צוות העובדים שלנו, כך שהם יוכלו ליישם את התיקונים הנדרשים לכם בשטח, זאת על מנת שתוכלו לשוב לעבודתכם בהקדם האפשרי.

    השמשות של הטרקטורים ושאר כלי הצמ"ה עלולות להיראות כרכיבים נלווים אשר אין להם חשיבות רבה. אך האמת לא יכולה להיות רחוקה יותר. הזגוגית בטרקטור למעשה מגנה על הנהג מפני הכוחות החיצוניים של הטבע וכל מיני חומרים רעילים יותר או פחות אשר אלמלא החלונות האטומים היו פוגעים בנהג או בציוד האלקטרוני החשוב אשר נמצא בקבינה.

    בשעת העבודה קשה להימנע לחלוטין משריטות או אפילו סדקים בשמשות של הטרקטור. אך בשעה שאנו מגלים את הנזקים הללו, אנו חייבים ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום זגגות לטרקטורים שתוכל לתקן את הבעיה הקיימת. אין סיבה להסתכן ולחכות עד כי השמשה תישבר לחלוטין ורסיסי הזכוכית יעופו אל כל עבר. חברת זגגות מקצועית תוכל למצוא בעבורכם את התחלופה המתאימה ביותר לחלון השבור ותבצע את ההחלפה בצורה מיומנת ומנוסה.

    שירות החלפת שמשות מקצועי בכל רחבי הארץ

    תיקון והחלפה של שמשות יכולה להיות פשוט ומהיר יחסית, אך זאת רק במידה והעבודה מתבצעת על ידי חברה אשר מתמחה בתחום. כל עבודה לא מקצועית אשר תתרחש, עלולה להעמיד אתכם, את כלי העבודה שלכם ואת כל האנשים הנמצאים באזור בסכנה. חברת ברוך ובניו עוסקים בתחום הזגגות החל משנת 1958 וכעת צוות העובדים מתפרש על גבי שני סניפים וניידות שירות אשר זמינות לכם מן הצפון ועד לדרום בכל רחבי הארץ. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על מגוון העבודות אותם ביצענו בהצלחה במהלך השנים.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      מאמרים נוספים

      שמשה למחפרון מגנה על הנהג

      חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה...

      קראו עוד

      איך מחליפים שמשה לטרקטור?

      החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד