אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    החלפת שמשות למלגזה

    המלגזה היא חלק בלתי נפרד מהכלים המשמשים באתרי בניה שונים ברחבי הארץ. בסביבה כזו פעמים רבות נזדקק לשירותי החלפת שמשות למגזה, משום שהמלגזה נמצאת בקרבת ציוד כבד העלול לפגוע בה. סדק בשמשה יכול להפריע לפעולתו התקינה של נהג המלגזה, להפריע לו לראות ולסכן את בריאותו. שמשה שבורה לגמרי היא על אחת כמה וכמה מסוכנת ומסכנת את הנהג. על כן ברגע שיש נזק כלשהו לשמשת המלגזה – עליכם לפנות למקום המתמחה בזגגות לטרקטורים וכלים כבדים.

    איפה מבצעים החלפת שמשות למלגזה?

    מרבית המוסכים אינם עוסקים בטיפול בציוד מכני כבד. התעסקות עם טרקטורים, מחפרונים או מלגזות דורש ידע מיוחד כמו גם היכרות עם נהלי הבטיחות הדרושים בעולם הבניה. מיותר לציין שהמוסך צריך להחזיק בחלקי חילוף ספציפיים מאד שלא נמצאים תמיד בהישג יד, מה שגורם למספר מצומצם של מקומות לעסוק בתחום. אחד מאותם מקומות שמתמחים בעולם זה הוא חברת ברוך ובניו. החברה הוקמה בשנת 1958 ומחזיקה שני סניפים בארץ. מאגר הלקוחות הגדול של החברה יכול להעיד על איכות השירות והאמינות שמקבלים במקום זה, מעבר לכך החברה מחזיקה במלאי ענק של חלקי חילוף המכסה עד 30,000 דגמים שונים של רכבים כבדים הנפוצים בישראל.

    ברוך ובניו – מומחים בעולם הזזגות לטרקטורים

    כשהדבר נוגע לציוד כבד המשמש באתרי בניה – אין מקום לטעויות. הבטיחות עומדת כאן מעל הכל ואסור להתפשר בשום אופן על עבודה חצי מקצועית. ברוך ובניו מציעה שירותי זגגות מקצועיים עבור מכונות כבדות כבר מעל 60 שנים. השירות זמין ונייד בכל רחבי הארץ, כל מקרה של שבר בשמשה מטופל במקום הימצאו של הלקוח. המלאי המגוון והיעילות המקצועית מבטיחים כי כל בעיה שתיתקל בה תטופל באופן מקיף. החברה עובדת עם כל חברות הביטוח בארץ, דבר שמבטיח כי תקבל מחיר טוב והוגן עבור העבודה. ברוך ובניו מזמינים אותך ליצור קשר ולהצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      החלפת שמשה לטרקטור

      שירותים נוספים

      החלפת שמשות לשופל

      המחפרון, המכונה גם מעמיס דו-כפי , ומוכר יותר בשמו הפשוט...

      קראו עוד

      החלפת שמשות למחפרון

      השמשה של המחפרון, מטבע הדברים חשופה לפגיעות בגלל סביבת העבודה...

      קראו עוד

      החלפת שמשות לבובקט

      כבר שנים רבות הבובקט הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר...

      קראו עוד