אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    החלפת שמשות לטרקטור חקלאי – ברוך ובניו

    הטרקטור החקלאי – כשמו כן הוא. אחראי על העבודה בשטח החקלאי. כאשר נדרשת החלפת שמשות לטרקטור חקלאי- אין לדחות זאת או לזלזל בכך. ממש כמו בכל כלי רכב אחר בה אנו מודעים היטב לחשיבותה של השמשה השלמה והמושלמת, כך גם כאשר מדובר בטרקטור החקלאי, שם גם חשוב מאוד – מעבר למראה האסתטי של הטרקטור – גם מהפן הבטיחותי. היות וגם בטרקטור החקלאי יושב נהג שאמור להתרכז במה שלפניו, וכאשר הזגוגית סדוקה או מנופצת היא עשויה לפגוע בריכוז של הנהג ולהפריע לו בעבודתו וכך עשויות להיגרם תקלות שונות או אפילו תאונות.

    חברת ברוך ובניו – לשירותכם!

    ברוך קפילוטו ובניו מציעים לשירות הציבור המחזיק ברשותו ציוד כבד, את המענה המושלם והשרות הטוב ביותר של החלפת שמשות. בין אם מדובר בצורך של החלפת שמשות לטרקטור חקלאי ובין אם זה למנוף או לכל טרקטור או מחפר בכל סדר גודל שהוא. ברוך ובניו מחזיקים בכל הציוד הדרוש ובחלקים מתאימים לכל דגמי הטרקטורים והכלים הקיימים בישראל.

    מלבד זאת, חשוב לציין שחברת ברוך ובניו עובדת בשיתוף עם כל חברות הביטוח המוכרות, כך שהפניה אליהם זהו הדבר הנכון והחכם ביותר במקרה שעולה הצורך בהחלפת שמשות לטרקטור חקלאי.

    החברה מונה שני סניפים וצי של רכבי שירות המציעים את הטיפול בכלים כבדים בכל רחבי הארץ. הפתרון מגיע עד הלקוח, והטיפול? מושלם! כפי שרק חברה ותיקה ואמינה מסוגלת להציע ללקוחות שלה.

    אז אם גם אתם מחזיקים בציוד כבד, חשוב כי תשמרו אצלכם את כתובת האתר ומספר הטלפון של חברת ברוך ובניו לכל מקרה שלא יבוא, ואף כאשר יבוא, לא תרגישו כי נפלו עליכם השמים. כי עם חברת ברוך ובניו – הבעיה תיפתר במהירות רבה.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      מאמרים נוספים

      שמשה למחפרון מגנה על הנהג

      חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה...

      קראו עוד

      איך מחליפים שמשה לטרקטור?

      החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד