אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    איך מחליפים שמשה לטרקטור?

    החלפה של שמשה לטרקטור חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מוכשרים למטרה זו. על כן, בכל מקרה של תקלה או שבר בשמשה, מומלץ לפנות אל חברת ברות ובניו. חברתנו מובילה את תחום זגגות הצ"מה בישראל מאז שנת 1958, וכיום כוללת שני סניפים וצי ניידות שירות אשר מוכנות ומזומנות להגיע אליכם ולבצע את התיקונים הדרושים לכם.

    היות וכל פגיעה ושבירה של השמשה בטרקטור עלולה להוביל להשבתה של כלי הרכב המיוחד הזה, הרי שיהיה עליכם לפעול במהירות ולהודיע לחברתנו על התקלה כבר ברגע שהיא התרחשה.

    • בשלב הראשון, אתם תפנו אלינו ותספקו את המידע אודות סוג הטרקטור הנפגע ומידות השמשה הדרושות לכם.
    • לאחר קבלה של ההזמנה, אנו נאתר במלאי השמשות שלנו את זו המתאימה לכם באופן מדויק.
    • ניידות השירות שלנו, אשר מפוזרות בכל רחבי הארץ, יגיעו במהרה עם השמשה לשטח ויבצעו את התיקונים הנדרשים בצורה מקצועית ומהירה.
    • לאחר השלמת כל התיקונים הנדרשים, אתם תוכלו לחזור לעבודתכם ללא עיכובים נוספים ומבלי לספוג הפסדים כספיים על זמן אבוד נוסף.

    חשוב לציין כי כלל העבודה תתבצע על ידי הצוות המקצועי והמנוסה שלנו. שירותי הזגגות הם לב חברתנו ואנו מקפידים להכשיר את כלל העובדים שלנו באופן יסודי על מנת שיוכלו לבצע את העבודה הנדרשת בשטח באופן מקצועי וברמת איכות ללא פשרות.

    ברוך ובניו – מתגברים על כל תקלה

    חברת ברוך ובניו הוקמה לפני כ – 60 שנה על ידי ברוך קפילוטו כעסק משפחתי חם אדיב ומקצועי. כיום החברה גדלה אך עדיין מקפידה על הענקת שירות מקצועי לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה. אנו מקפידים על הענקת שירות איכותי וברמה גבוהה, דבר אשר מסייע לצוות המקצועי שלנו לפתור בהצלחה כל תקלה או בעיה. אם גם אתם מחזיקים ציוד כבד, זכרו את השם ברוך ובניו, כך שתוכלו למצוא את הפתרון היעיל ביותר לכל בעיה בשמשות של הטרקטור או אפילו המנוף שלכם.

    ליצירת קשר

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      מאמרים נוספים

      שמשה למחפרון מגנה על הנהג

      חברת ברוך ובניו מציעים לכם שירות של החלפת שמשה למחפרון בכל מקרה...

      קראו עוד

      זכוכית לבובקט

      חברת ברוך ובניו יכולה לספק בעבורכם שירות של החלפת זכוכית...

      קראו עוד

      זכוכיות מנופים

      החלפה של זכוכיות מנופים באופן מקצועי ויעיל יכולה להתבצע רק...

      קראו עוד